Coming Soon ™
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości
Dereten - człowiek spokojny jak wody jeziorne.
#1
Witam, cześć, siemanko, Ohayo!


  A więc no tak.. hmmm.... w dowodzie mam zapisane Damian.. no i tak też rodzice mnie nazywają. Więc duże prawdopodobieństwo że się tak nazywam [Obrazek: smile.png]
Mam lat aż 24 (albo dopiero... sam nie wiem co lepsze). To nie zmienia faktu że strasznie młodo wyglądam ^^
Mieszkam w okolicy Wrocławia. Dokładnie to 48km nad Wrocławiem. W dawnych dawnych czasach powstała dziura po ogromnym meteorze i tak powstała mala mieścina o nazwie Wołów. [Obrazek: biggrin.png]
Jestem po technikum o profilu architektura krajobrazu, mam zamiar dalej się kształtować w tym kierunki na Uniwerku Przyrodniczym we Wrocku, tylko jest malutki problem.. od jakiegoś czasu czuje w sobie dzikiego zwierza. No i chyba to jest leniwiec Tongue
Pracuje jako ochroniarz imprez plenerowych, meczy piłki nożnej, ochrona osób i VIP'ów.
Jestem okropnie towarzyski co już poznało kilka osób na tym serwerze.

Posiadam młodszego o dwa lata brata. Wabi sie Mateusz ale to mój temat. to ma być o mnie i tylko o mnie (ahh egoizm Big Grin)

Mam wiele zainteresowań (zbyt wiele)
uprawiam sporty extremalne parkour i freerun - hmmm... może prościej?
akrobatyka gimnastyczna tyle że na mieście we własnym stylu. "Skaczę" juz od ... łoooo .. od dobrych 11 lat. Prócz tego kiedyś jeszcze jeździłem na BMX oraz MTB.
Dobra kontynuujmy zdrowy tryb życia. Prócz tego uwielbiam tańczyć głownie styl hip-hop, nowoczesny oraz break dance (ale jestem totalnym amatorem).
Okey więc zabawa na powietrzu załatwiona teraz hmmm.... też powietrze ale bardziej pod kątem mojej szkoły. To nie jest tak że zostałem zmuszony czy innego wyboru nie było ze szkolą.. to coś w rodzaju powołania Smile