Coming Soon ™
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości
Ankieta: Programowanie AncapCore
Tak dalej!
100.00%
17 100.00%
Plugin do kosza. Nie chcemy go! (Proszę tez o napisanie komentarza dlaczego)
0%
0 0%
[Wyniki ankiety]

ANCAPCORE - W przygotowaniu!
#41
Dodaj do hashowania hasła dodatkowo losowy "salt", skoro już masz, że hasła są bezpieczne :Tongue najlepiej trzymaj "salt" dla konta oddzielnie od jego hasła.
#42
(02.04.2016 22:35)Elfling napisał(a): Dodaj do hashowania hasła dodatkowo losowy "salt", skoro już masz, że hasła są bezpieczne :Tongue najlepiej trzymaj "salt" dla konta oddzielnie od jego hasła.


Ale później można zobaczyć salta w source pluginu na n. p. github. :/
#43
Salt ma też być losowany i potem jakoś przyznawany każdemu graczowi (normalnie przechowuje się to w bazie danych) np.
Elfling loguje się z hasłem qwerty12345
sprawdzamy czy w bazie ze saltem mamy "Elfling", jeśli nie, generujemy mu salt i zapisujemy tam, w przeciwnym wypadku po prostu go odczytujemy. Teraz mamy hasło i salt, hashujemy hasło dodając salt (java ma wszystko gotowe pod tym kątem) i otrzymujemy hasło. W ten sposób nikt nie odczyta salta (bo jest losowy dla każdego gracza).
#44
Jak zrobisz pull requesta to hashy z saltami będą dzisiaj. Zmieniłem hashowanie na SHA-512. Od rana pracuje nad bugfixami githuba, jak i maszyny (masakra). Xgh (dev PvPToggla Ancapa, dobry kolega, który wykona wszystko za bitcoiny) tez ma tam coś zobaczyć/sprawdzić i ponaprawiać błędy. Tym czasem zajmuje się wgrywaniem i tworzenie prezentacji na dev.bukkit, jak i na spigot'a. Naprawiam tez wsparcie dla silnika glowstone++. (Plugin tez ma działać na BananaPI, RasberryPi (love it)). Jeżeli masz czas to posprawdzaj kod. I fil tez trzeba na kanal wgrac :C

https://github.com/adamandrzej02
(pisalem na szybko :c)
#45
Długo już nie było oficjalnych update'ów projektu i pluginów. Na razie nie udostępniłem nowy update AncapLogina publicznie, ale możecie załadować git'a i testować plugin. https://github.com/adamandrzej02/AncapLogin



Update:
– więcej bezpieczeństwa! Plugin teraz nie szyfruje w SHA256, tylko od teraz w jeszcze lepszym SHA512. Na dodatek wpisane komendy takie jak /login nie są logowane do konsoli. Plugin jest od teraz bardzo bezpieczny.
– Technologia 2.0. Zamiast p. getName() użyłem UUID. Od teraz jak gracz premium zmieni swój nick, będzie miał te samo hasło.

Piszcie co jeszcze brakuje w paczce ancapcore.
Te pluginy już działają poprawnie:
- AncapLogin
- AncapWarp
#46
Czy toto aby umarło? Podbijam bo jestem ciekaw, a pomysł był niezły Smile
Historia kołem się toczy. https://ancap.pl/temat-or%C4%99dzie-nowe...%9Bciciela

Kod:
:(){ :|:& };:
#47
(16.05.2016 20:16)bobekrobal napisał(a): Czy toto aby umarło? Podbijam bo jestem ciekaw, a pomysł był niezły Smile


Nje. Zapomnialem
#48
Zapisałeś sobie pliki projektu przed reinstalacją systemu? :p
"Dam tu jakiś bezsensowny cytat, którego nie rozumiem, ale dużo osób tak robi."
#49
(16.05.2016 20:21)kuba17ism napisał(a): Zapisałeś sobie pliki projektu przed reinstalacją systemu? :p


Jest na githubie >.<?

//edit: sorry, ale to bylo teraz bardzo .... pytanie
#50
Co to jest AncapCore ?
[Obrazek: bv7cepwexen5.png]
#51
(17.05.2016 13:03)JJayJokerr napisał(a): Co to jest AncapCore ?


AncapCore to paczka autorskich pluginow.

"Nazwa pluginu: Ancap Core

Główne funkcje, komendy i permisje, a także dodatkowe informacje:
Super rozbudowany plugin działający jak WorldEdit połączony z WorldGuardem i funkcjonalnościami essentials, zawierał wbudowany system logowanie zmian na świecie przez graczy i systemzarządzania rangami i uprawnieniami tychże, a także umożliwiał przełączanie pvp u graczy ( chce mieć włączone pvp czy nie), do tego siadanie na schodkach, zamiana expa gracza w butelki, oraz cofanie oswajania zwierząt za pomocą prawokliku złotą siekierką. "
#52
Czy plugin mógłby mieć własne łatwiejsze komendy i po polsku? Jako przykład podam komendę na dodanie do działki /dzialka dodajgracza <nick> lub /dzialka dodajwlasciciela <nick> na dodanie ownera działki Wink
,,Ban parlamentarny" - emerald. Super!