Witajcie!
W związku z ostatnią awarią serwera, oraz z ankietą którą Wy, jako gracze, stworzyliście, postanowiłem podjąć pewne decyzje.
Niewątpliwie najważniejsza z nich, i jak się okazuje przyjęta pozytywnie, to reset mapy. W związku z tym zostaną wprowadzone dodatkowe zmiany, które opiszę w następnych postach. Będą zarówno miłe dla was, jak i niemiłe- ale sądzę że pozwolą na czerpanie większej rozrywki z gry na serwerze, być może rozbudują aspekty ekonomiczne serwera.
1. Zacznijmy od tej "najgorszej". Usunięte zostaną warpy. Wpływały one negatywnie na system ekonomii poprzez zanik efektu dystansu- nie ma różnicy w tym gdzie rozlokuję swój sklep, tracą też ludzie którzy chcieliby zrobić sieć sklepów w każdym mieście. Pozostaną jedynie warpy do systemu kolejki oraz do kilku obiektów, które nie przynoszą zysków dla serwera, natomiast pozytywnie na niego wpływają (areny i minigry, z których wydostać będzie się można wyłącznie za pomocą komendy /home) Do tego zostaną wprowadzone inne zmiany, mające na celu ułatwienie podróży dalekodystansowej.
2. Drogi w Minecrafcie są troszkę wybrakowane, prawda? Teraz na serwerze będą one jeszcze bardziej przyspieszać gracza poruszającego się po nich, w celu umożliwienia budowy ekonomicznych tras między graczami/sklepami/miastami.
3. Zachowujemy plugin na przyspieszenie kolejek- nie musicie produkować wielu boosterów by zbudować długą i bardzo szybką kolej, umożliwiającą bardzo szybki ruch między dwoma punktami- o wiele szybszy niż na vanilli!
4. Rozważamy usunięcie/ograniczenie komendy /tpa.
5. Nastąpi długo wyczekiwane zwiększenie rozmiaru mapy!
6. Mapa będzie zgenerowana na najnowszych wersjach Minecrafta, co naturalnie pozwoli na wykorzystanie najnowszego generatora. Postaramy się dać na jej teren wszystkie dostępne biomy, ale nie możemy niestety nic obiecać.
7. Najprawdopodobniej nastąpi aktualizacja do najnowszej wersji. Gracze no-premium- zalecam wyszukanie Crystal Launchera
8. W trakcie wprowadzimy automatyczną autoryzację kont premium oraz być może bezpośrednie połączenie z serwerem sb.ancap.pl za pomocą BungeeCord.
9. W trakcie działania serwera postaram się wprowadzić plugin pozwalający na intuicyjne, acz niedostępne craftingi (tworzenie czerwonego piasku z piasku i czerwonego barwnika, tworzenie zbitego lodu z wielu bloków lodu i tym podobne) pozwalające na zdobycie surowców ograniczonych ilościowo w sposób zbalansowany.
10. Ulepszamy system zabezpieczeń serwera, system backupowania i system usuwania starych logów by zapobiec w przyszłości awariom. Przechowywana będzie większa ilość backupów, która pozwoli na szybkie przywracanie serwera bez późniejszych komplikacji w rodzaju chociażby obecnie występujących problemów technicznych.
Reszta najprawdopodobniej pozostanie bez większych zmian, prawdopodobnie bez żadnych.
Wspomniane zmiany będą wprowadzane jak najszybciej się da- liczę na to że jutro będziemy mogli już grać na nowej mapie, przyspieszyłem zmiany z powodu masowego wysadzania i palenia własnych domków.
Proszę o wyrażenie waszej opinii na temat zaproponowanych zmian.
W związku z ostatnią awarią serwera, oraz z ankietą którą Wy, jako gracze, stworzyliście, postanowiłem podjąć pewne decyzje.
Niewątpliwie najważniejsza z nich, i jak się okazuje przyjęta pozytywnie, to reset mapy. W związku z tym zostaną wprowadzone dodatkowe zmiany, które opiszę w następnych postach. Będą zarówno miłe dla was, jak i niemiłe- ale sądzę że pozwolą na czerpanie większej rozrywki z gry na serwerze, być może rozbudują aspekty ekonomiczne serwera.
1. Zacznijmy od tej "najgorszej". Usunięte zostaną warpy. Wpływały one negatywnie na system ekonomii poprzez zanik efektu dystansu- nie ma różnicy w tym gdzie rozlokuję swój sklep, tracą też ludzie którzy chcieliby zrobić sieć sklepów w każdym mieście. Pozostaną jedynie warpy do systemu kolejki oraz do kilku obiektów, które nie przynoszą zysków dla serwera, natomiast pozytywnie na niego wpływają (areny i minigry, z których wydostać będzie się można wyłącznie za pomocą komendy /home) Do tego zostaną wprowadzone inne zmiany, mające na celu ułatwienie podróży dalekodystansowej.
2. Drogi w Minecrafcie są troszkę wybrakowane, prawda? Teraz na serwerze będą one jeszcze bardziej przyspieszać gracza poruszającego się po nich, w celu umożliwienia budowy ekonomicznych tras między graczami/sklepami/miastami.
3. Zachowujemy plugin na przyspieszenie kolejek- nie musicie produkować wielu boosterów by zbudować długą i bardzo szybką kolej, umożliwiającą bardzo szybki ruch między dwoma punktami- o wiele szybszy niż na vanilli!
4. Rozważamy usunięcie/ograniczenie komendy /tpa.
5. Nastąpi długo wyczekiwane zwiększenie rozmiaru mapy!
6. Mapa będzie zgenerowana na najnowszych wersjach Minecrafta, co naturalnie pozwoli na wykorzystanie najnowszego generatora. Postaramy się dać na jej teren wszystkie dostępne biomy, ale nie możemy niestety nic obiecać.
7. Najprawdopodobniej nastąpi aktualizacja do najnowszej wersji. Gracze no-premium- zalecam wyszukanie Crystal Launchera
8. W trakcie wprowadzimy automatyczną autoryzację kont premium oraz być może bezpośrednie połączenie z serwerem sb.ancap.pl za pomocą BungeeCord.
9. W trakcie działania serwera postaram się wprowadzić plugin pozwalający na intuicyjne, acz niedostępne craftingi (tworzenie czerwonego piasku z piasku i czerwonego barwnika, tworzenie zbitego lodu z wielu bloków lodu i tym podobne) pozwalające na zdobycie surowców ograniczonych ilościowo w sposób zbalansowany.
10. Ulepszamy system zabezpieczeń serwera, system backupowania i system usuwania starych logów by zapobiec w przyszłości awariom. Przechowywana będzie większa ilość backupów, która pozwoli na szybkie przywracanie serwera bez późniejszych komplikacji w rodzaju chociażby obecnie występujących problemów technicznych.
Reszta najprawdopodobniej pozostanie bez większych zmian, prawdopodobnie bez żadnych.
Wspomniane zmiany będą wprowadzane jak najszybciej się da- liczę na to że jutro będziemy mogli już grać na nowej mapie, przyspieszyłem zmiany z powodu masowego wysadzania i palenia własnych domków.
Proszę o wyrażenie waszej opinii na temat zaproponowanych zmian.
In nate ulcus es.