Liczba postów: 19
Liczba wątków: 3
Dołączył: 05.03.2016
Cześć, wychodzę z propozycją o pozostawienie PvP na działkach (tzn. cubboidach) na serwerze mody.ancap. Takie rozwiązanie dałoby pewne urealistycznienie i urozmaicenie PvP. Gdy taki gracz wchodzi sobie na czyjąś działkę w celu zabicia innego, tamten i tak ma przewagę nad tym który go atakuje. Do tego dałoby to większy zasób wykorzystania systemów obronnych w postaci działek, domki nie musiałyby tylko być ładne, ale także mieć swoje strategiczne położenie i rozmieszczenie tychże systemów.
Takiego właśnie urozmaicenia PvP mi brakowało na tym serwerze. Oczywiście nie będziemy przesadzać i gracze, którzy będą nowi nie powinni być zabijani przez tych "KOXów", którzy mają już niejeden pojedynek za sobą.
Liczba postów: 438
Liczba wątków: 30
Dołączył: 17.04.2016
Jestem na tak
każdy kiedyś odejdzie
Liczba postów: 380
Liczba wątków: 9
Dołączył: 12.05.2016
Jestem na tak, ale mogła by być opcja by nowe konto miało wyłączone pvp na określony czas (np. 1 dni) by móc się uzbroić itp.
Jestem na tak. Uważam tak jak Michalec.
Liczba postów: 435
Liczba wątków: 41
Dołączył: 15.07.2016
Zdecydowanie na nie, przynajmniej cuboid powinien być bezpiecznym miejscem.
(13.09.2016 20:57)NapewnoNieMertusek napisał(a): Gdy taki gracz wchodzi sobie na czyjąś działkę w celu zabicia innego, tamten i tak ma przewagę nad tym który go atakuje.
Nie. To atakujący ma znaczącą przewagę:
- atakuje pierwszy,
- może wybrać odpowiedni moment i miejsce do ataku,
- przed dokonaniem ataku może zabrać odpowiedni ekwipunek.
(13.09.2016 20:57)NapewnoNieMertusek napisał(a): Oczywiście nie będziemy przesadzać i gracze, którzy będą nowi nie powinni być zabijani przez tych "KOXów", którzy mają już niejeden pojedynek za sobą.
Na jakiej podstawie będzie ustalane kto jest nowy, a kto jest "KOXem"? Ustalenia będą dokonywane przed rozpoczęciem ataku czy dopiero po jego zakończeniu?
(13.09.2016 21:01)Michalec napisał(a): ale mogła by być opcja by nowe konto miało wyłączone pvp na określony czas (np. 1 dni) by móc się uzbroić itp.
Jeden dzień ochrony na nic się nie przyda jeśli dojdzie do walki z graczem grającym np. miesiąc na serwerze.
Właściciel, technik lub obserwator - od początku do końca z ancapem.
Liczba postów: 26
Liczba wątków: 3
Dołączył: 14.08.2016
Jestem na tak jednakże na gracza który gra np. 2 tygodnie powinna być blokada, że przez 2 tygodnie nie może on być zaatakowany przez innego gracza. Jeśli jednak wprowadzenie takiego rozwiązania jest kłopotliwe to wówczas zmieniam swoje zdanie na takie, że nie powinno być włączone pvp na działkach.
Liczba postów: 493
Liczba wątków: 78
Dołączył: 24.04.2015
Przenoszę temat do odpowiedniego działu.
In nate ulcus es.
Liczba postów: 172
Liczba wątków: 31
Dołączył: 01.04.2016
15.09.2016 09:06
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.09.2016 09:19 przez Annisar.)
Jestem za tym, aby PVP było włączone na działkach, natomiast zdecydowanie przeciwko sytuacji, w której gracze nie posiadają żadnego schronienia.
Po pierwsze, PVP nadal jest wyłączone w dzień, po drugie - włączenie PVP na działkach, z tego co zrozumiałem, wciąż oznacza że gracz może schronić się w domu. I to jest sytuacja, którą chcemy mieć. Ponadto ochronie działki służą inne mechanizmy - można postawić sobie na przykład wieżyczki.
Już po kilku dniach od odpalenia serwera widzę pozytywne strony działającego PVP - wbrew temu co mi się wydawało, duża liczba graczy jest na prawdę zainteresowana budowaniem schronień, oraz zabijaniem innych graczy, co stanowi mocne urozmaicenie.
Liczba postów: 268
Liczba wątków: 20
Dołączył: 04.09.2016
Według mnie tego nie powinno to być zrobione
One shot
Double kill
@Up Ty nawet na modach nie grałeś ;-;
Liczba postów: 421
Liczba wątków: 46
Dołączył: 01.01.2016
Jestem za pozostawieniem pvp na cuboidach. Są mody na karabiny, wieżyczki obronne, bariery energetyczne, więc można wystarczająco ochronić swój cuboid. Dom pozostaje dalej bezpiecznym schronieniem.
Liczba postów: 421
Liczba wątków: 46
Dołączył: 01.01.2016
W związku z przewagą głosów na "Tak" PVP na cuboidach zostaje. Naprawiona została również możliwość otwierania drzwi przez osoby niedodane do cuboidu.
Liczba postów: 46
Liczba wątków: 2
Dołączył: 02.05.2016
Tak! Wreszcie przydadzą się drzwi na klucz z Thaumcrafta!
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 6
Dołączył: 27.03.2016
(16.09.2016 13:42)Dziobax napisał(a): Tak! Wreszcie przydadzą się drzwi na klucz z Thaumcrafta!
Nie zupełnie. Na cudzej działce nie można drzwi otwierać xD
Liczba postów: 435
Liczba wątków: 41
Dołączył: 15.07.2016
(16.09.2016 15:37)Parles napisał(a): Nie zupełnie. Na cudzej działce nie można drzwi otwierać xD
Chyba już można:
(16.09.2016 09:17)Szafek napisał(a): W związku z przewagą głosów na "Tak" PVP na cuboidach zostaje. Naprawiona została również możliwość otwierania drzwi przez osoby niedodane do cuboidu.
Właściciel, technik lub obserwator - od początku do końca z ancapem.
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 6
Dołączył: 27.03.2016
Naprawione zostało to, że dało się otwierać xd
Teraz nie można
Liczba postów: 26
Liczba wątków: 1
Dołączył: 18.10.2015
Chciałbym się wypowiedzieć na ten temat:
Skoro serwer ma w nazwie ancap to powinny być kontynuowane jego założenia- jeśli ktoś chce to gra PVE, nie PVP lub na odwrót. Jedyną osobą, która używa pvp i powoduje tak zwany ból dupy zabijając na działce ludzi czy też zwierzęta( bo magia na to pozwala) to mertus, a za tak głosowały osobo nie grające na modach. Proszę o usunięcie PVP i danie możliwości zmiany na tak/nie.
Chciałbym dodać także, by magia nie ingerowała w cuboid( śnieg, zaklęcia).
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 3
Dołączył: 13.10.2016
Popieram osobnika wyżej, Mertusek już wiele razy mnie strollował, zabijając mnie magią na mojej działce
Poza tym.. zabił mi kurczaki ;-;
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 6
Dołączył: 27.03.2016
24.10.2016 00:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.10.2016 00:30 przez Parles.)
Mertusek został pouczony. Następne tego typu wybryki będą nagradzane soczystym banem. W wolnej chwili rozpiszę na spawnie pare podstawowych reguł bo jak widać niektórzy nie mają na tyle rozumu żeby samemu ogarnąć co wolno a czego nie. Dla wiadomości. Nie polecam ingerować w cudze działki (dotyczy to również zabijania mobów), i zabijać w czasie do tego nie przeznaczonym. DODATKOWO! NIKT! Powtarzam NIKT! Nawet administracja nie ma prawa dodawać kogokolwiek do działki innego gracza. Co przez to rozumiem? ŻADEN admin nie doda do działki gracza, innej osoby bez wiedzy i pozwolenia właściciela owej działki. Mogą to robić JEDYNIE właściciel terenu i osoby przez niego upoważnione. Piszę o tym, ponieważ niektórzy mają na tyle puste główki, żeby udostępniać działkę gracza komuś innemu. żeby ten przykładowo wyrównał rachunki handlowe. Chyba nikt nie chce żeby gracz spotkał zdewastowany domek ponieważ jakiś admin dał komuś dostęp do działki bo ten wisi mu stack dirta ;p
Koniec przekazu. Apel do wszystkich żeby postępowali wedle zasad zdrowego rozsądku. Inaczej może się to źle kończyć.