12.12.2016 20:19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.12.2016 20:20 przez JestemKlucht.)
Przyłanczam się ze tematem .
Jednak nie
Jednak nie
One shot
Double kill
Double kill
Ankieta: Co uważasz o tej propozycji? |
|||
Jestem ZA! | 10 | 71.43% | |
Jestem PRZECIW! | 4 | 28.57% |
[Wyniki ankiety] |
Teleportacja - prośba o utrudnienie gry
|
12.12.2016 20:19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.12.2016 20:20 przez JestemKlucht.)
Przyłanczam się ze tematem .
Jednak nie
One shot
Double kill
12.12.2016 20:39
Ja bym w ogóle zniósł czas między teleportacjami. Początkowe założenia bez warpów były takie, żeby gracze osiedlali się blisko siebie, budowali drogi i kolej, żeby była większa integracja. Nic z tego nie wyszło, więc wróciły warpy. Obecne czas oczekiwania między teleportacjami nie pełni żadnej funkcji poza wzrostem poziomu irytacji.
12.12.2016 21:15
Cooldown na warpach to szatan ;-; przy drobnej ilości sklepów jest już problem żeby to sprawnie zrobić, a co dopiero jak ich będzie na przykład dwadzieścia?
Popieram też masłowe drugie home : najchętniej jeśli to da się stechnikować to zrobić jedno home na każdy świat
12.12.2016 22:05
Przekonaliście mnie! Jestem za usunięciem cooldowna i nadaniem jednego home'a na jeden świat. Jak ten ancap może być piękny <3
To ten administrator.
13.12.2016 15:48
Jestem za 1 home na świat i za cooldownami (mody i tak nie majo, przynajmniej na tpa itp ;])
13.12.2016 16:02
Nie nie nie, home w każdym świecie to już zbyt duże ułatwienie. Jeśli już, to byłbym za przywróceniem dwóch home'ów, tak jak na poprzedniej edycji.
13.12.2016 21:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.12.2016 21:09 przez JestemKlucht.)
Popieram ! Szafka ...
Ej zdekczka to mój wątek ???
One shot
Double kill
13.12.2016 21:23
To wracając do tematu (posty potraciły się przez włamy :v), bo było o tym, że home w endzie to też pozbycie się jakiekolwiek formy transportu.
Otóż najpierw sprawa z dwoma homami na globalu. Jeden możesz ustawić w magazynie, drugi na terenie budowy co byłoby bardzo powszechne i ludzie by się dopiero rozleniwili w stosunku do środków transportu. Home na globalu oraz w endzie powodowałby możliwość rozbudowy endu, bo aktualnie służy on tylko do plądrowania, a jest w nim potencjał co udowodnił gracz Mialkus na poprzedniej edycji mapy. Libter powiedział "to zrobić sobie magazyn w endzie" lecz jak wiadomo każdy lubi pobudować się na globalu, jak i w endzie także latanie tysięcy kratek, do którego portalu i tak nie masz, wyklucza to. A gdyby to, co powiedział Libter byłoby rozwiązaniem to już by takowe magazyny powstały oraz budowle, a są? Nie ma takich. Z doświadczenia wiemy, że na poprzedniej edycji kilku graczy wybudowało się w endzie, co powodowało do częstszego odwiedzania go przez innych. Także aktualnie budowanie w endzie nie ma racji bytu z wyżej wymienionych powodów. Apelują o rozmyślenie tego dogłębniej.
14.12.2016 18:01
Jestem za 2 /home, ponieważ jakbym miała dwa domki, byłoby bez sensu iść na kraniec mapy do drugiego domku!
Żegnam
Snapchat/Instagram: marysia.345 Musical.ly: x.marysia.x
15.12.2016 14:41
17.12.2016 17:35
@ref
Propozycja dotyczy usunięcia cd podczas teleportacji. Jednym z argumentów było mozolne przeglądanie warpów. I dodatkowa propozycja wynikła podczas dyskusji na wyżej wymieniony temat to dodatkowy home. Argumenty wyżej^^
17.12.2016 17:45
2 home to tylko lenistwo graczy, zawsze można zrobić sobie jakąś drogę/ułatwienie.
Czekanie 3 minuty per sklep, gdy szuka się czegoś konkretnego to katorga. Zastanawiałem się, czy w swoim (planowanym) sklepie nie zrobić minigierki by urozmaicić czas czekania.
18.12.2016 12:24
Nawiązując do oryginalnego i niestety straconego postu:
Akceptuję usunięcie cooldownów między teleportacjami, nie akceptuję natomiast zwiększenia liczby home'ów.
In nate ulcus es.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|