Coming Soon ™
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości
Ankieta: Co uważasz o tej propozycji?
Jestem ZA!
71.43%
10 71.43%
Jestem PRZECIW!
28.57%
4 28.57%
[Wyniki ankiety]

Teleportacja - prośba o utrudnienie gry
#1
Przyłanczam się ze tematem .

Jednak nie
                                  One shot
                                 Double kill

#2
Jestem za, pod warunkiem, że było by to 15min na tp/home/back, i 0s na /warp
[Obrazek: VWk1BPJ.png]
#3
Ja bym w ogóle zniósł czas między teleportacjami. Początkowe założenia bez warpów były takie, żeby gracze osiedlali się blisko siebie, budowali drogi i kolej, żeby była większa integracja. Nic z tego nie wyszło, więc wróciły warpy. Obecne czas oczekiwania między teleportacjami nie pełni żadnej funkcji poza wzrostem poziomu irytacji.
#4
Cooldown na warpach to szatan ;-; przy drobnej ilości sklepów jest już problem żeby to sprawnie zrobić, a co dopiero jak ich będzie na przykład dwadzieścia?

Popieram też masłowe drugie home :Big Grin najchętniej jeśli to da się stechnikować to zrobić jedno home na każdy świat
#5
Przekonaliście mnie! Jestem za usunięciem cooldowna i nadaniem jednego home'a na jeden świat. Jak ten ancap może być piękny  <3
To ten administrator.  Blaze
#6
Jestem za 1 home na świat i za cooldownami (mody i tak nie majo, przynajmniej na tpa itp ;])
#7
Nie nie nie, home w każdym świecie to już zbyt duże ułatwienie. Jeśli już, to byłbym za przywróceniem dwóch home'ów, tak jak na poprzedniej edycji.
#8
Popieram ! Szafka ... Big Grin

Ej zdekczka to mój wątek ???
                                  One shot
                                 Double kill

#9
To wracając do tematu (posty potraciły się przez włamy :v), bo było o tym, że home w endzie to też pozbycie się jakiekolwiek formy transportu.

Otóż najpierw sprawa z dwoma homami na globalu. Jeden możesz ustawić w magazynie, drugi na terenie budowy co byłoby bardzo powszechne i ludzie by się dopiero rozleniwili w stosunku do środków transportu.

Home na globalu oraz w endzie powodowałby możliwość rozbudowy endu, bo aktualnie służy on tylko do plądrowania, a jest w nim potencjał co udowodnił gracz Mialkus na poprzedniej edycji mapy. Libter powiedział "to zrobić sobie magazyn w endzie" lecz jak wiadomo każdy lubi pobudować się na globalu, jak i w endzie także latanie tysięcy kratek, do którego portalu i tak nie masz, wyklucza to. A gdyby to, co powiedział Libter byłoby rozwiązaniem to już by takowe magazyny powstały oraz budowle, a są? Nie ma takich.

Z doświadczenia wiemy, że na poprzedniej edycji kilku graczy wybudowało się w endzie, co powodowało do częstszego odwiedzania go przez innych.

Także aktualnie budowanie w endzie nie ma racji bytu z wyżej wymienionych powodów. Apelują o rozmyślenie tego dogłębniej.
#10
Jestem za 2 /home, ponieważ jakbym miała dwa domki, byłoby bez sensu iść na kraniec mapy do drugiego domku!
Żegnam
Snapchat/Instagram: marysia.345
Musical.ly: x.marysia.x



#11
(14.12.2016 18:01)Bohunowa napisał(a): Jestem za 2 /home, ponieważ jakbym miała dwa domki, byłoby bez sensu iść na kraniec mapy do drugiego domku!


Zawsze można zrobić tory do sklepu/drugiego domu. Tylko musisz potem czekać aż kot,admin,moderator,gracz ktokolwiek da Ci cuboida.
#12
@ref

Propozycja dotyczy usunięcia cd podczas teleportacji. Jednym z argumentów było mozolne przeglądanie warpów.
I dodatkowa propozycja wynikła podczas dyskusji na wyżej wymieniony temat to dodatkowy home. Argumenty wyżej^^
#13
2 home to tylko lenistwo graczy, zawsze można zrobić sobie jakąś drogę/ułatwienie.
Czekanie 3 minuty per sklep, gdy szuka się czegoś konkretnego to katorga. Zastanawiałem się, czy w swoim (planowanym) sklepie nie zrobić minigierki by urozmaicić czas czekania.
#14
Nawiązując do oryginalnego i niestety straconego postu: 

Akceptuję usunięcie cooldownów między teleportacjami, nie akceptuję natomiast zwiększenia liczby home'ów.
In nate ulcus es.