Liczba postów: 606
Liczba wątków: 108
Dołączył: 02.10.2015
07.01.2017 21:31
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.01.2017 21:42 przez Axentio.)
Witajcie, przychodzimy do Was z planem odbudowy serwera ancap.pl. Ostatnio bywa tutaj coraz mniej graczy. Pora na zmiany! Główną zmianą będzie trzyosobowy zarząd (skład: Axentio, Klerk, Borsuczowlosy/Machelko).
Nasze plany: (Są one ogólne i jeszcze nie skończone. Wątek będzie aktualizowany z czasem zmiany planów i dodania nowych pozycji.)
Odnośnie serwera: - Dodanie nowych pluginów urozmaicających rozgrywkę
- Modernizacja wyglądu chatu
- Budowa nowego spawnu - większego i oczywiście też ładnego
- Kolorowy prefix itd.
- Modernizacja założeń
- Modernizacja regulaminu
- Porządki w administracji
Odnośnie forum: - unowocześnienie wyglądu forum
- Porządki w administracji
Ogólnie: - Chcemy jeszcze bardziej rozreklamować serwer
- Powstanie nowa prezentacja graficzno - tekstowa serwera.
- Chcemy również, abyście mieli większy udział w życiu serwera
Na razie to tyle. Reszta planów jest w naszych prywatnych rozmowach. Wszystko w swoim czasie.
To ten administrator.
Liczba postów: 435
Liczba wątków: 41
Dołączył: 15.07.2016
Zapowiada się całkiem ciekawie, jednak chętnie poczytałbym o konkretach zwłaszcza w temacie: dodania pluginów, modernizacji założeń i regulaminu, porządków w administracji oraz większego udziału graczy w życiu serwera
Właściciel, technik lub obserwator - od początku do końca z ancapem.
Liczba postów: 74
Liczba wątków: 6
Dołączył: 02.06.2016
Mam tylko nadzieję, że nowe pluginy nie będą wymuszały zmian rozgrywki, a jedynie dodawały możliwość jej zmian. Cenię tu sobie możliwość zabawy waniliowej, a takie na przykład dodanie udźwigu zepsułoby to.
Jednak z chęcią zobaczę pluginy, do korzystania z których trzeba budować struktury/maszyny/ołtarze dające pewne bonusy (magię, nieodnawialne w normalnych warunkach surowce, przedmioty typu shulkerboxy/enderchest/craftingtable otwierane w ręce bez stawiania, struktury nawadniające duże połacie pól itp). Takie małe ułatwienia, z których nie trzeba korzystać, ale chce się korzystać.=]
Fajnie się zapowiada. Chętnie pomogę budować spawn
Liczba postów: 268
Liczba wątków: 20
Dołączył: 04.09.2016
Kto to ten Borsuczowlosy ?
Ostatnia zmiana na forum była w listopadzie więc po co zmieniać forum co 2/3 miesiące ?
Jak tak będzie dalej to nie ogarniemy gdzie co jest . :v
(Ps sam prawie nie gram)
One shot
Double kill
Liczba postów: 438
Liczba wątków: 30
Dołączył: 17.04.2016
(08.01.2017 10:30)GhostRider napisał(a): Kto to ten Borsuczowlosy ?
Ostatnia zmiana na forum była w listopadzie więc po co zmieniać forum co 2/3 miesiące ?
Jak tak będzie dalej to nie ogarniemy gdzie co jest . :v
(Ps sam prawie nie gram)
Borsuczowlosy/MACHELKO to znaczy ze to jest machelko ale zmienil nazwe .-.
każdy kiedyś odejdzie
Liczba postów: 182
Liczba wątków: 19
Dołączył: 17.08.2015
08.01.2017 11:36
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.01.2017 11:44 przez Under.)
Ten serwer się po prostu wypala, brakuje na nim rywalizacji. Tak na prawdę po 2 tygodniach grania ma się już wszystko i nie pozostaje na nim nic do roboty jak tylko budowanie oraz gra 4fun. Więc moim zdaniem, trzeba zrobić nową edycje aby zacząć od zera i znacznie utrudnić rozgrywkę żeby było trudniej zdobywać przedmioty lub też skupić się na wprowadzeniu rywalizacji, aczkolwiek tego tematu się już nie chcę tykać. (Chodzi mi o np: pvp on / możliwość tworzenia zespołow/gildii czegoś co by jednoczyło graczy i zbierało w swoje grupy bo wtedy grupy by rywalizowały w tym kto będzie lepszy itd. / udostępnienie komendy /balancetop / i inne rzeczy które zachęcą graczy do tego aby zostać na tym serwerze dłużej)
@edit
Zapomniałem o najważniejszym, stawianie cuboida na pojedynczym bloku spawnera potworów jest czymś podłym. (Nie mówie o cuboidach na monster spawner) chodzi mi o to że nie raz chodziłem po lochach i napotkałem spawner i tylko na nim był cuboid żeby nikt go nie niszczył, god please... Rozumiem jakby ten spawner był obudowany lub cokolwiek było tam zrobione, ale często admini lub modzi stawiaja sobie cuboid tylko na spawner. Często też leci cuboid na lochy netherowe i inne cenne lokacje. Pomijając już wykorzystywanie fly do rozgrywki serwerowej. Administrator/moderator służy serwerowi, wykorzystywanie swoich mocy na swoją korzyść jest złe i nie można tłumaczyć tego że to jest w zamian za posługe serwerowi. Takie osoby powinny wylecieć z ekipy, a administrator/mod służy serwerowi dobroczynnie bo sam się do tego zgłosił. Dlatego polecam wprowadzenie np. komendy /admin i /mod która będzie przenosić admina i moda w ich tryb tj. po wpisaniu tej komendy mają czysty ekwipunek, dostają dostęp do komend takich jak /fly //wand itd. (logiczne że komendy /ban /kick itd mogą byc dostępne w trybie normalnym) i gdy takowy admin lub mod skończą przydzielanie działki, żeby powrócic do swojego trybu gracza wpisują z powrotem daną komende.
(08.01.2017 11:36)Under napisał(a): Ten serwer się po prostu wypala, brakuje na nim rywalizacji. Tak na prawdę po 2 tygodniach grania ma się już wszystko i nie pozostaje na nim nic do roboty jak tylko budowanie oraz gra 4fun. Więc moim zdaniem, trzeba zrobić nową edycje aby zacząć od zera i znacznie utrudnić rozgrywkę żeby było trudniej zdobywać przedmioty lub też skupić się na wprowadzeniu rywalizacji, aczkolwiek tego tematu się już nie chcę tykać. (Chodzi mi o np: pvp on / możliwość tworzenia zespołow/gildii czegoś co by jednoczyło graczy i zbierało w swoje grupy bo wtedy grupy by rywalizowały w tym kto będzie lepszy itd. / udostępnienie komendy /balancetop / i inne rzeczy które zachęcą graczy do tego aby zostać na tym serwerze dłużej)
Ancap ma być survivalem, a to co napisałeś podchodzi pod izihc
Liczba postów: 182
Liczba wątków: 19
Dołączył: 17.08.2015
(08.01.2017 11:43)Black napisał(a): (08.01.2017 11:36)Under napisał(a): skupić się na wprowadzeniu rywalizacji, aczkolwiek tego tematu się już nie chcę tykać. (Chodzi mi o np: pvp on / możliwość tworzenia zespołow/gildii czegoś co by jednoczyło graczy i zbierało w swoje grupy bo wtedy grupy by rywalizowały w tym kto będzie lepszy itd. / udostępnienie komendy /balancetop / i inne rzeczy które zachęcą graczy do tego aby zostać na tym serwerze dłużej)
Ancap ma być survivalem, a to co napisałeś podchodzi pod izihc
Napisałem że ten temat nie jest tak prosty więc się go nie chce tykać, to tylko podsunięcie myśli.
Liczba postów: 435
Liczba wątków: 41
Dołączył: 15.07.2016
(08.01.2017 11:43)Black napisał(a): Ancap ma być survivalem, a to co napisałeś podchodzi pod izihc Sprowadzanie do absurdu, serwery nie dzielą się tylko na ancapy i izihc. Rywalizacja poprzez PvP/gildie co prawda ancapowa nie jest, jednak jak najbardziej pasuje do survivalu.
(08.01.2017 11:36)Under napisał(a): Pomijając już wykorzystywanie fly do rozgrywki serwerowej. Administrator/moderator służy serwerowi, wykorzystywanie swoich mocy na swoją korzyść jest złe i nie można tłumaczyć tego że to jest w zamian za posługe serwerowi. Takie osoby powinny wylecieć z ekipy, a administrator/mod służy serwerowi dobroczynnie bo sam się do tego zgłosił. Dlatego polecam wprowadzenie np. komendy /admin i /mod która będzie przenosić admina i moda w ich tryb tj. po wpisaniu tej komendy mają czysty ekwipunek, dostają dostęp do komend takich jak /fly //wand itd. (logiczne że komendy /ban /kick itd mogą byc dostępne w trybie normalnym) i gdy takowy admin lub mod skończą przydzielanie działki, żeby powrócic do swojego trybu gracza wpisują z powrotem daną komende. Zdecydowanie popieram, jednak poprzednia propozycja w tym zakresie została przez niektórych zakrzyczana i odrzucona: https://ancap.pl/temat-ograniczanie-u%C5%BCywania-fly
Właściciel, technik lub obserwator - od początku do końca z ancapem.
Liczba postów: 403
Liczba wątków: 123
Dołączył: 11.02.2016
(08.01.2017 11:36)Under napisał(a): @edit
Zapomniałem o najważniejszym, stawianie cuboida na pojedynczym bloku spawnera potworów jest czymś podłym. (Nie mówie o cuboidach na monster spawner) chodzi mi o to że nie raz chodziłem po lochach i napotkałem spawner i tylko na nim był cuboid żeby nikt go nie niszczył, god please... Rozumiem jakby ten spawner był obudowany lub cokolwiek było tam zrobione, ale często admini lub modzi stawiaja sobie cuboid tylko na spawner. Często też leci cuboid na lochy netherowe i inne cenne lokacje. Pomijając już wykorzystywanie fly do rozgrywki serwerowej. Administrator/moderator służy serwerowi, wykorzystywanie swoich mocy na swoją korzyść jest złe i nie można tłumaczyć tego że to jest w zamian za posługe serwerowi. Takie osoby powinny wylecieć z ekipy, a administrator/mod służy serwerowi dobroczynnie bo sam się do tego zgłosił. Dlatego polecam wprowadzenie np. komendy /admin i /mod która będzie przenosić admina i moda w ich tryb tj. po wpisaniu tej komendy mają czysty ekwipunek, dostają dostęp do komend takich jak /fly //wand itd. (logiczne że komendy /ban /kick itd mogą byc dostępne w trybie normalnym) i gdy takowy admin lub mod skończą przydzielanie działki, żeby powrócic do swojego trybu gracza wpisują z powrotem daną komende.
Wszystkie te elementy, które wymieniłeś miały miejsce, gdyż były one dozwolone. Do administracji nie były brane osoby, którym jawnie zależało wyłącznie na dobrach, jakie oferowała ranga, ale jak już mówiłem, było to dozwolone, więc każdy z tego korzystał według własnych potrzeb w ramach sprawowania rangi administracyjnej. Nikt z tego powodu nie powinien wylecieć.
Gdy i jeśli powstanie nowa edycja i ekipa dojdzie do jednolitego porumienienia (ej chłopaki słuchajcie, może tak zrezygnujemy z komend admina i będziemy grać na równi z graczami?- Taaaak! Pewnie! - Nie ma problemu!), a zapewniam, że tak się raczej stanie, gdyż razem z Klerkiem jesteśmy tego zwolennikami
Liczba postów: 46
Liczba wątków: 2
Dołączył: 02.05.2016
"Jednak z chęcią zobaczę pluginy, do korzystania z których trzeba budować struktury/maszyny/ołtarze dające pewne bonusy (magię, nieodnawialne w normalnych warunkach surowce, przedmioty typu shulkerboxy/enderchest/craftingtable otwierane w ręce bez stawiania, struktury nawadniające duże połacie pól itp). Takie małe ułatwienia, z których nie trzeba korzystać, ale chce się korzystać.=] "
Błagam, nie! To zepsułoby vanillowy klimat serwera. Jeśli chcesz jakieś ołtarze, totemy i inne dziwadła to graj na modach. Im mniej takich dodatków, tym lepiej, a jeśli już mają coś dodawać, to tylko drobne utrudnirnia :v
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 11
Dołączył: 18.08.2016
Viummi znika z administracji? Sory ja trochę nie na czasie z srv bo gram raz na miesiąc (kolejny raz to mówię, ale ZA MIESIĄC PC A CO ZA TYM IDZIE WRACAM NA SERWER )
[W zakresie tych dwóch nawiasów kwadratowych znajduje się najgorsza sygnatura w historii czegokolwiek] JqobGozdzik, śmieszek ancapowy.
|