Coming Soon ™
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości
Zlecenia
#1
Witam wszystkich serdecznie i przedstawiam podstawowy poradnik dotyczący zgłaszania problemów na serwerze!

1. Czym jest idea zgłaszania problemów na serwerze?

Otóż od teraz za pomocą komendy możecie wysłać zlecenie do administracji. Zlecenia, jakie możecie wysyłać to w zasadzie to, co wam przyjdzie do głowy, a zaczynając od:
  • Podpaleń
  • Kradzieży
  • Prośby o cuboid
  • Prośby o powiększenie cuboid’a
  • Zapytania, kiedy ostatnio użytkownik Marian był zalogowany
  • I wiele innych spraw/pytań, o jakie byście zapytali administracje

Zalecające jest, abyście używali zleceń w każdym przypadku, o każdej porze, i niezależnie od tego, kto jest online.
Dzięki temu macie pewność, że wasza prośba nie zostanie pominięta w gradzie pytań innych osób, a status swojego zlecenia zawsze możecie monitorować.
2. Proces realizacji zlecenia
Administracja zerka sobie na listę otrzymanych zleceń i każdy przyporządkuje się do wyznaczonego przez siebie zadania. Może on przeteleportować się na miejsce wybranego przez siebie zlecenia i rozwikłać zagadkę.

O każdym nowym zleceniu administracja jest powiadamiana od razu na chat’cie gry.

Po ukończeniu zadania odznacza zlecenie za wykonane, załączając opcjonalnie wiadomość dla zgłaszającego o przebiegu jego pracy.

3. Potrzebne komendy

Dla wszystkich
  • /modreq wiadomość – zgłoszenie zlecenia do administracji
  • /check – sprawdza status zgłoszenia twoich ostatnich 10 zleceń
  • /check id_zlecenia – sprawdza status pojedynczego zlecenia (wyświetla szczegółowe informacje), zdefiniowanego przez ciebie
Dla administracji
  • /claim id_zgłoszenia – przypisuje cię do wybranego zlecenia
  • /unclaim id_zgłoszenia – wypisuje cię z danego zlecenia
  • /tp-id id_zgłoszenia – teleportuje na miejsce zgłoszenia
  • /tpc id_zgłoszenia – teleportuje na miejsce zgłoszenia oraz od razu przypisując  je tobie
  • /tpi id_zgłoszenia – teleportuje na miejsce zgłoszenia oraz wyświetla szczegółowe informacje o zgłoszeniu na czacie
  • /done id_zgłoszenia wiadomość_opcjonalnie – ustawia zlecenia na zamknięte oraz opcjonalnie wysyła wiadomość do tego, co zgłosił zlecenie
  • /elevate id_zlecenia – zmienia zgłoszenie z moderatora na admina widoczne na liście zleceń
  • /reopen id_zlecenia – otwiera ponownie zamkniętą sprawę
  • /mr-note add id_zlecenia komentarz – dodaje komentarz do wybranego zlecenia
  • /mr-note remove id_zlecenia nr_komentarza – usuwa wybrany komentarz